Threads несомнено ја имаше најдобрата прва недела што може да се замисли.
Откако веднаш се искачи на врвот на топ листите на продавницата за апликации, таа стана најбрзо растечката апликација на сите времиња.
За само пет дена, порасна на повеќе од 100 милиони корисници, надминувајќи ги chatGPT и TikTok.
Тоа е уште поимпресивно со оглед на тоа што апликацијата не е достапна во Европската унија, еден од најважните пазари на Мета.
Иако е премногу рано да се каже дали раниот успех на Threads ќе се претвори долгорочно, тој успеа целосно да доминира на Twitter во првата недела.
Секоја достапна метрика сугерира дека Threads не е само вирален хит, туку тоа го прави на директен ривал на Twitter.
Податоците од аналитичката компанија SimilarWeb сугерираат дека сообраќајот на twitter.com се намалил за 5% во два дена по лансирањето на Threads, во споредба со истиот период претходната недела.
Постојат и други знаци дека Threads може да успее да ги привлече сегашните корисници на Твитер.
Една неодамнешна анкета на Ипсос покажа дека 58% од американските корисници на Твитер рекле дека веројатно ќе пробаат или веќе пробале Threads.
Вреди да се напомене дека сите овие се многу рани показатели.
Раната виралност за апликацијата не мора да значи долгорочен успех или одржлив раст.
Google+ еднаш беше пофален за неговиот „метеорски“ раст кога достигна 100 милиони корисници помалку од една година по лансирањето пред повеќе од една деценија.
Во неодамнешното минато, социјалната аудио апликација Clubhouse беше најавена како сензација кога порасна на неколку милиони корисници во првите месеци од постоењето.
И двата проекта на крајот пропаднаа.
Раководството на Twitter има повеќе од доволно причини да биде вознемирено од успехот на Threads преку ноќ.
Додека бранот алтернативи на Твитер се појави по хаотичното преземање на Твитер од страна на Маск, ниту една не се приближи до 100 милиони.
Mastodon, неговиот најголем ривал, пријавува 2 милиони месечни корисници. Bluesyi, многу популарна услуга само за покана, има околу 300.000 регистрирани.
Според извештајот, 87% од брендовите добиле повеќе допаѓања на објавите на Threads отколку на Twitter.
Повторно, ова се рана статистика. Сосема е можно корисниците на Threads да се ангажираат повеќе со брендовите едноставно затоа што тоа е она што е притиснато во нивните доводи, наместо затоа што Мета некако ја направи содржината попривлечна.
Но, тој вид на ран ангажман сигурно ќе ги направи брендовите поподготвени да вложат долари за Мета реклами секогаш кога ќе направат отворено рекламирање на платформата.
[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]